keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

keskiviikko poneilut

Moi! Mun poni poppooseen on tullut viime aikoina vierailia, eli Prinssi! Oltiin tänään Prinssin kanssa kouluvalmennuksessa Annella. Sillon kun ratsastin Lissua päivittäin käytiin melkein vuosi Annen tunneilla viikottain eli tuttu valmentaja, mutta olin ekaa kertaa Prinssin kanssa valmennuksessa. Verkkailin kevyesti ennen valkkua koska lämpömittari näytti päälle 25 astetta. Maneesissa onneksi aurinko ei paista suoraan niin siellä oli vähän viileämpi ratsastaa. Olin koko valmennuksen yksin maneesissa, aika luksusta 8) ! Meidän maneesin pohja on muutenkin nyt todella hyvä, joten kyllä kelpaa ratsastella. Valmennuksessa tehtiin perusjuttuja kuten siirtymisiä niin että Prins pysyy kokoajan ohjan ja pohkeenvälissä eikä pääsisi "rykäisemään" laukkaan. Tehtiin myös väistöjä jotka ovat Prinssille vähän vaikeita vielä mutta saatiin nekin onnistumaan toivotusti. Valmennuksen jälkeen Prinssi olikin puhki ja pääsi pesulle. Tarkoitus olisi ratsastella nyt Prinssiä enemmänkin jatkossa.



                                       






Valmennuksen jälkeen kävin "hölkkäyttämässä" Lissua joka otti ilon irti liinan päässä :D Onneksi kukaan ei ollut selässä,heh.


pääalas ja menoks 

mami pääsen viel lujempaa ootappa vaan...


oon vähän pulska
:DDDDDDDDD


<3<3<3<3

oon aika söpö



pus 

tui


2 kommenttia:

  1. Löytyykö sulta hevos (ja normi) ig? Entä snapchat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo emsjaponit on mun heppa ig ja normi on vaan emmamurtopuro

      Poista